jaahhooopp!
de har tyvär inte hänt så jättemycke med själva bilen men mycke mind-prep och annat har gjorts, bollat med lite ideer om hur framvagnen kommer bli utformad och lite sånt. har gjort första steget iaf och de är ju självklart att ha hämtat drivlinan!
vart som sagt zf lådan ifrån 325 e36 och lite kardan + komplett bakdiff. (kommer i en mysig diff i det huset)
men på sistonde har det bollats en hel del ideér om hur växellådsbiten kommer vara. allas våran egen erik milberg har nu fått bmwlådan på halsen att göra det bästa av! tog trippen upp till falun med frida på lördagen och lämnade av bmwlådan + lite framvagnsbalk som han var i behov av.
på lördagkvällen vart det skandic men då man gick på krycka med förskjutet bäcken så vart de en lugn kväll på alla fronter
bjuder på den
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
aa hon e 1,50.. men åldern är inne så tro inte fel om mig
förnärvarande går tankarna i att köra med ett helt handgjort svänghjul med sachs 765 tryckplatta och kep lamell. allt detta för att kunna köra 240mm koppling. men vi får se vart vi landar. stort tack har han fått men vill säga de en gång till, tack som faaen erik och riktigt imponerande grejjer du har där i garaget, verkligen!
somsagt så har det inte hänt något med själva bilen eftersom jag lovat mig själv att få iväg en bil på försäljning först så projekten även får ett slut
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
men planen är att släpa in syncron i garaget till helgen och börja riva
även fått lite språkande gjort med sfro så de kanske blir nått tillslut ska ni se!
och om ni undrar hur de går med vr6-t så för första gången har jag fått skiten att gå bra med ladd över 0,8 med org styrsystem och chipp. laddar nu 1,6 bar och ligger fint på alla varv! kommer film på lite körning så fort jag lärt mig hur man ändrar format på gopro filmerna.
bjuppar på en bild på vr6-turbon som även fick nya fälgar i veckan. azev a 8,5x17 med 205-40
på återseende, stort tack erik för lådhjälpen och som vanligt tack bosse för ditt eviga kunnande
//R