billiga baklysen!

Här kan du tala om dina erfarenheter om en butik, verkstad eller bildelar
Bra och Dåliga
Anonymous

Inlägg av Anonymous »

Stäm dem... Om ni har bealat för varorna redan... www.ARN.se
Användarens profilbild
Gothiatek
Vr6 Beroende
Inlägg: 62
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 23:23
Ort: Ronneby
Kontakt:

Inlägg av Gothiatek »

Hmm...detta luktar inte bra, alls !

Respektlöst även, av ett företag som säkert har dina uppgifter om du beställt av dem, att inte ens bry sig såpass så dom hör av sig och uppdaterar dig om vad som händer med dina grejer, svagt svagt ..

När jag beställde mina Angeleyes från HOVA så ringde dom upp mig på mobilen dagen efter och meddelade att produkten var restad och att det kunde fördröja leveransen med någon vecka... Jag blev ganska snopen faktiskt! Det är inte ofta man stöter på sån bra kundservice.. :wink:
Användarens profilbild
Roudii
VR6 newbie
Inlägg: 35
Blev medlem: mån 09 maj 2005, 18:07
Ort: Ystad

Inlägg av Roudii »

Gothiatek skrev:
Hmm...detta luktar inte bra, alls !

Respektlöst även, av ett företag som säkert har dina uppgifter om du beställt av dem, att inte ens bry sig såpass så dom hör av sig och uppdaterar dig om vad som händer med dina grejer, svagt svagt ..

När jag beställde mina Angeleyes från HOVA så ringde dom upp mig på mobilen dagen efter och meddelade att produkten var restad och att det kunde fördröja leveransen med någon vecka... Jag blev ganska snopen faktiskt! Det är inte ofta man stöter på sån bra kundservice.. :wink:
Senast redigerad av Roudii den lör 05 aug 2006, 14:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Roudii
VR6 newbie
Inlägg: 35
Blev medlem: mån 09 maj 2005, 18:07
Ort: Ystad

Inlägg av Roudii »

nä. det e skitdåligt av dom.
Säger man att "vi har tyvärr inte dom hemma, men beställer hem dom och det tar ungefär 10dagar"
Och om man sen inte har fått hem dom så kan dom ju iaf ringa till en eller dra iväg ett mail där dom förklarar saker för en.
Men det är jag som har fått kontakta dom hela tiden och förresten så har jag inte fått sakerna än idag. 3månadare sen jag beställde.
Jag frågade dom en gång om dom va ett seriöst företag, för det är ju inte det intrycket man får efter min historia iaf. men dom sa att dom va seriös och gjorde så gott dom kunde.
men det skadar ju inte att berätta lite saker för deras kunder.
svårt att säga till mig "tyvärr blir det ytterliggare försenat, vill du avbeställa kanske?" eller nått liknande. det är ju inte så mycekt begärt.. nu kan jag inte ens avbeställa då dom haft butiken stängd ett tag..
nu e ju sommare slut och nu kan man inte visa upp bilen med nya delar. det va ju till sommaren man ville ha dom..
Användarens profilbild
davos
VR6 Guide
Inlägg: 106
Blev medlem: tis 21 feb 2006, 18:25
Ort: Segeltorp

Inlägg av davos »

jag håller fullständigt med !, det är verkligen skitdåligt av dem!
//Precis så är det :)
Skriv svar