Jaha ja.
Det här gick ju mindre bra.
Skulle byta bussningar i framvagnen inför Bug Run.
Drog av nästan alla skruvar.
Lämnade skiten där den stod , backade ut den ur garaget och har inte rört den sedan dess.
Snart vinter igen och suget efter syncro börjar göra sig påminnt
HÖG tid att börja skruva lite I VR6:an.
Har ju en Syncro till åxå.
En Jetta Syncro -88 , med 98hk motor.
Ganska ok bil , har bara inte berättat om den ännu.
Så den ska väl fixas till den med.
Jettan rasade jag båda kardanstödlagren på.
Så den fick vila redan i vintras , var ju ändå 100hk för lite kändes det som.
Men nu har jag köpt lite delar till Jettan åxå , var bara classicparts som hade orginal eller liknande stödlager.
Var dock inte så lockad av priserna , fanns att beställa för över 1000:- per st , gick att få hem via VAG med men då till 1795:- st varav dessa var VR6.
Så nu har jag iaf beställt via Ebay , blir lite gör det själv men det fungarar ju fint.
Golf VR6:an fick tjänstgöra som sladdabusbil iaf.