Hehe tack Bosse, kul igår Körde typ 4 race med på kvällen, inte mot något monster dock, så jag var långt framför på 2:an i alla race. Dem flesta trodde jag inte gasa för ens wastegate:n öppna, ("nu trycker han")
bossebud skrev:Jeppe du vet att Affas bil knäcker din med hästlängder :p snyggt
Haha 2 billängder när min är orginal är inte att knäcka men aa VÄNTAR På TURBO ! håller på att DÖÖÖÖÖÖ!
Men jag tar det lungt i starten för inte pajja drivlinan, samt har fekzen inte chippat så bra för på de lägre varvtalen där jag inte har laddtryck ligger den på 10 AFR bör ju va runt 13-14. Min etta innan 3500 varv går lika dåligt som vår diesel passat
bossebud skrev:Jeppe du vet att Affas bil knäcker din med hästlängder :p snyggt
Haha 2 billängder när min är orginal är inte att knäcka men aa VÄNTAR På TURBO ! håller på att DÖÖÖÖÖÖ!
Men jag tar det lungt i starten för inte pajja drivlinan, samt har fekzen inte chippat så bra för på de lägre varvtalen där jag inte har laddtryck ligger den på 10 AFR bör ju va runt 13-14. Min etta innan 3500 varv går lika dåligt som vår diesel passat
Skönt på 2:an upp till 7000 varv
Ingen som filma nått igår?
Å du kör med bilen och den lambdan alltså?
Väldig väldigt dumt.
vill du ha polerat din bil?
jag nås på tel:
[shadow=yelow]0706-903247[/shadow]
AFR 10 om jag trycker full gas innan laddtryck, men jag får köra typ 40% gas upp till laddtryck för att få högre AFR. Men kör jag bilen lungt , vanlig körning är den inte så låg. Cruise/tomgång 14.5-14.7.
Jag kör ju 50% E85 i tanken också, men det är klart, måste få i ordning på chippet, så ska det ju inte vara.