Dajoels Golf. Update 3 April nya bilder!!

Här skriver du om ditt projekt
tobbe80
VR6-mentor
Inlägg: 674
Blev medlem: mån 01 okt 2007, 22:28
Ort: Borås

Inlägg av tobbe80 »

ser bra ut, lite spacer för få ut hjulen och sänka ner en bit till så :wink: lenso e nice, dock är mina 16x9" lenso lite fetare på måste ja säga :D men ett cleant stuk på bilen, lite modernare look
Golf 3 VR6 -92 / Golf 3 VR6 -93
DaJoel
Hardcore VR6:are
Inlägg: 205
Blev medlem: tis 15 jan 2008, 11:28
Ort: Billingsfors

Inlägg av DaJoel »

tobbe80 skrev:ser bra ut, lite spacer för få ut hjulen och sänka ner en bit till så :wink: lenso e nice, dock är mina 16x9" lenso lite fetare på måste ja säga :D men ett cleant stuk på bilen, lite modernare look

jo ja har allt spacer liggandes, ska se om ja orkar ^^, sänka mer är omöjligt på dessa vägar här i dalsland.. tar i typ överallt som det är nu redan.. , jo ja kollade allt på 16x9 men orkar inte valsa bak nu när bilen är nylackad ;)
// Dajoel
tobbe80
VR6-mentor
Inlägg: 674
Blev medlem: mån 01 okt 2007, 22:28
Ort: Borås

Inlägg av tobbe80 »

BAK !! det va det minsta problemet kan ja säga, dock så sitter 16x9 ET20 som en jävla klocka bak ! utan spacers, kommer ändå åka 5 mm spacers, valsade bak och fram är det rätt moddat för få på fälgarna :lol: valsade ca 1 cm fram, nylackade skärmar me hehe dock skade de inte lacken om det görs rätt
Golf 3 VR6 -92 / Golf 3 VR6 -93
DaJoel
Hardcore VR6:are
Inlägg: 205
Blev medlem: tis 15 jan 2008, 11:28
Ort: Billingsfors

Inlägg av DaJoel »

tobbe80 skrev:BAK !! det va det minsta problemet kan ja säga, dock så sitter 16x9 ET20 som en jävla klocka bak ! utan spacers, kommer ändå åka 5 mm spacers, valsade bak och fram är det rätt moddat för få på fälgarna :lol: valsade ca 1 cm fram, nylackade skärmar me hehe dock skade de inte lacken om det görs rätt

ja men ja har valsat fram redan serru :)

har ju ett ganska tungt stereo bygge i bilen och ofta sitter det ett par 100 kgs snubbar i baksätet så 9" hade låge rätt i marken skulle jag tro! ;)

sen tjänar ja ju lite bränsle också ;)
// Dajoel
Skriv svar