lås tråden
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- VR6-mentor
- Inlägg: 944
- Blev medlem: sön 06 nov 2005, 16:14
- Ort: skövde/Mariestad
- Kontakt:
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- VR6-mentor
- Inlägg: 580
- Blev medlem: tor 04 dec 2008, 18:33
- Ort: Enköping
- Kontakt:
jävla Robin å vara snabb jag ville ju ha den!
aja får väl bygga eller köpa en annan
aja får väl bygga eller köpa en annan
Centerless Ansvarig / CNC-Operatör på http://www.gloab.se" onclick="window.open(this.href);return false; telnr. 020-Slipning
Specialister inom precisionsslipning (rundslipning, hålslipning, planslipning etc.)
------------------------------------------------
Golf VR6 2,9 Turbo
Specialister inom precisionsslipning (rundslipning, hålslipning, planslipning etc.)
------------------------------------------------
Golf VR6 2,9 Turbo
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- VR6 Till 1000
- Inlägg: 1022
- Blev medlem: fre 07 jul 2006, 01:41
- Ort: arvika
Varför köra med catchtank om det inte behövs?
Robin: vad menar du med att bränslet inte räcker hela vägen?
På min kompressorgolf där jag ska köra med dubbla inline-pumpar
efter catchtanken så är det smidigt med en catchtank med dubbla utgångar.
Här är bara ena in-line pumpen kopplad.
Jag rekommenderar INTE att köra med catchtanken inne i bilen, än fast jag har stålomspunnen slang och alu tejp runt slangarna så luktar det soppa inne i bilen.
En kraftigare in-tank eller en in-line pump under bilen är mycket bättre.
Bosch 040 in-tank eller en walbro gsl 392, bosch 044 under bilen
matar soppa nog för 400-500hk på bensin och lite mindre för E85.
Robin: vad menar du med att bränslet inte räcker hela vägen?
På min kompressorgolf där jag ska köra med dubbla inline-pumpar
efter catchtanken så är det smidigt med en catchtank med dubbla utgångar.
Här är bara ena in-line pumpen kopplad.
Jag rekommenderar INTE att köra med catchtanken inne i bilen, än fast jag har stålomspunnen slang och alu tejp runt slangarna så luktar det soppa inne i bilen.
En kraftigare in-tank eller en in-line pump under bilen är mycket bättre.
Bosch 040 in-tank eller en walbro gsl 392, bosch 044 under bilen
matar soppa nog för 400-500hk på bensin och lite mindre för E85.
Show us the meaning of haste
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- VR6 Till 1000
- Inlägg: 1022
- Blev medlem: fre 07 jul 2006, 01:41
- Ort: arvika
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt:
-
- V.I.P
- Inlägg: 1380
- Blev medlem: tis 14 nov 2006, 15:40
- Ort: Luleå
- Kontakt: