Hjälp behöver tändstifthatt nyckel i Örebro

Allt övrigt om bilen
Skriv svar
Holland
Vr6 Beroende
Inlägg: 53
Blev medlem: fre 22 jul 2011, 21:45
Ort: örebro

Hjälp behöver tändstifthatt nyckel i Örebro

Inlägg av Holland »

Hej jag började plocka bort allt för skulle byta tändstift så hittar jag inte min tändstifthatt nyckel nån i Örebro som kan låna mig ? Skulle vara jätte snällt eller nån som har nåt annat bra tips hur jag ska få bort dom?


Med vänlig hälsning, Kristoffer
Användarens profilbild
Smunkish
Hardcore VR6:are
Inlägg: 275
Blev medlem: sön 22 apr 2012, 18:11
Ort: Oskarshamn

Re: Hjälp behöver tändstifthatt nyckel i Örebro

Inlägg av Smunkish »

Finns en billig och bra att köpa på ebay för typ en hundring om det nu inte är bråttom och du hittar nån i närheten:) brukar finnas från England så tar inte så lång tid att få hem. Köpte en där själv och den är mycket godare än original i plast.
Användarens profilbild
Banzai!
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1731
Blev medlem: lör 05 jun 2010, 01:49
Ort: Göteborg

Re: Hjälp behöver tändstifthatt nyckel i Örebro

Inlägg av Banzai! »

Smunkish skrev:Finns en billig och bra att köpa på ebay för typ en hundring om det nu inte är bråttom och du hittar nån i närheten:) brukar finnas från England så tar inte så lång tid att få hem. Köpte en där själv och den är mycket godare än original i plast.
+1
Holland
Vr6 Beroende
Inlägg: 53
Blev medlem: fre 22 jul 2011, 21:45
Ort: örebro

Re: Hjälp behöver tändstifthatt nyckel i Örebro

Inlägg av Holland »

Tack för svaret. hade tänkt att få det gjort lite snabbare men får ta och beställa ett.
Användarens profilbild
Banzai!
V.I.P
V.I.P
Inlägg: 1731
Blev medlem: lör 05 jun 2010, 01:49
Ort: Göteborg

Re: Hjälp behöver tändstifthatt nyckel i Örebro

Inlägg av Banzai! »

Holland skrev:Tack för svaret. hade tänkt att få det gjort lite snabbare men får ta och beställa ett.
Det är en bra investering för alla VR6 ägare.. Om inte annat så är det bara att åka till skroten och plocka en ifrån någon skrotad VR6'a.

Mvh Florian
Skriv svar