golf 3 vr6 -92

Här skriver du om ditt projekt
Skriv svar
calleballevr6
Ny här
Inlägg: 4
Blev medlem: mån 14 okt 2013, 18:23
Ort: ursviken

golf 3 vr6 -92

Inlägg av calleballevr6 »

Tjenare, tänkte börja ett projekt här då de kommer bli mycket skruvning då min golf inte vill som ja vill ;)
Det började med att ja bytte den mot min volvo och då hade den slirande koppling vilket ja visste när vi bytte:) så tillslut for ju den så då bytte jag den, och de va de värsta kopplingsbytet ja gjort, lyckades dra av en bult till framvagnsbryggan också, väldigt jobbigt. Sen när ja fått ihop de och koppling går som den ska så då far toppackningen, samt att växlarna började gå trögt, halv ljuset sluta funka ja de kaosa sig! Så nu blir de beställa lite packningar till toppen sen byta, kamkedjan va bytt vid 25tusen mil och den har gått 29 nu så de borde ja inte behöva byta tycker jag!

Vad som ska göras: / = ej gjort x = gjort
Fixa elhissarna bara 1 funkar och vä bakruta är upphängd i en skruvmejsel! (/)
Byta ena framskärmen (/)
Byta förardörren (/)
Laga lite allmän rost överallt (/)
Byta toppackning samt dit med en termostat! (/)
Fixa handbromsen den har inga lägen, den låser bakhjulen men den här låsningsfunktionen är borta helt. (/)
fixa halvlljus, förmodligen bara ljusvredet! (/)
sätta upp avgas lite bättre de tar i ibland! (/)
Byta koppling, alltså svänghjul, lamell, tryckplatta, urtrampningslager, packbox (X)
fixa tempmätaren (/)
dra en vippa till motorfläkten (/)
Fixa så växlarna inte går trögt (/)

Så ni ser ju att ja har lite att göra, fixa ja de där så är de nog inget fel på den hehehe.

En bild ska ni få !

men inte nu för ja sitter på skolans dator de går ej ladda upp bilder på photbucket :(
Skriv svar